esmaspäev, 9. jaanuar 2017

Jõuluvaheag


Jõulu vaheajal ma ei teinud mitte midagi põnevat. 24 detsember käisime surnuaedadel kuhu me viisime küünlad, hiljem olime perega kodus ja vaatasime telekat ning jagasime kingitusi. 31 detsember vastu 1. jaanuari me tähistamise vana aasta lõppu ja uue aasta algust. Mulle tuli külla ka üks sõbranna kuna ma oleks muidu igavusest ära surnud lasime rakette ja olime niisama. Ülejäänud vaheaja päevad ma sain oma sõpradega kokku, ega me midagi tarka ka ei teinud, käisime läbi kõik kesklinna poed ja olime niisama. Viimased päevad olid sellised kus ma tahtsin kodus üksindust nautida ja raamatut lugeda. Minu arust oli see vaheaeg hästi tore, kuid kindlasti oleks saanud seda veel toredamaks muuta kui lumi oleks maas olnud.

1 kommentaar:

  1. Kõikide postituste nõue on ka olulise teksti esiletoomine kujundusega e ilmestamine.

    VastaKustuta

                 Minu Jõuluvaheaeg Jõuluvaheajal ma suurt midagi ei teinudki. Enamjaolt olin oma sõpradega. 24 . nda hommikul jõu...